Problemy z połączeniem

Sprawdź, czy masz wybieranie tonowe.

Do korzystania z kart telegrosik niezbędne jest posiadanie aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym.

Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, zapoznaj się z tematem Wybieranie tonowe.

 

Cisza po wybraniu numeru docelowego

Jeśli po wybraniu numeru zagranicznego słychać komunikat o ilości minut, jakie pozostały na karcie, a po chwili komunikat „Wybrany kierunek jest chwilowo niedostępny przez telegrosik"  lub w słuchawce słychać ciszę należy przerwać połączenie i ponownie spróbować zadzwonić za kilkanaście minut.

Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta ( tel. 801 881 900) bądź napisz na adres: info@telegrosik.pl lub reklamacje@telegrosik.pl

Należy pamiętać, że w przypadku ciszy w słuchawce nie powinno się czekać na połączenie dłużej niż 15 - 20 sekund. W takiej sytuacji należy się rozłączyć i spróbować zadzwonić ponownie.

 

Problem z połączenie z numerem dostępowym 800 90 19 00

Jeżeli dzwoniąc z telefonu domowego lub budki telefonicznej, masz problem, aby połączyć się z numerem dostępowym 800 90 19 00, prosimy o wybranie drugiego bezpłatnego numeru dostępowego 800 90 99 00.